CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 24, 2008

.: Rudolf the Small Nose Raindeer :.


Hahahaha.. tetak penjahat.
Orang nak krismas, kamek duak Ayu pun gago nak bergambar dengan suasana krismas.
A few weeks ago, I took Ayu Spitfire to London. Kota London yang sekda salji ya hanya ada Santa Claus mengangkat ketiaknya. Hahahaha. Aku tauk Ayu dah post dlm blog nya tp aku menanti hari krisma baruk cun. muahahaha.




Nak dijadikan cerita tek, Santa ya nang tinggi. Aku ngenjok tangan nak berjarah ngannya sik maok nya nyambut tangan aku. Agik juak macam tangan nya. Lekanya gago ngangkat ketiak nya pakey sow pan orang rami. Heran aku. Jadi aku pun membawak Ayu bergambar kenang-kenangan si samping Pakcik Santa ya.



Ingat sik lagu Krismas "Rudolf the red nose raindeer.. " Haaa.. di Kota London kamek duak menemui sang Rudolf tok tek. Nang menar idong nya wana merah koh. Malah tompok2 badan nya pun merah.




Bukan ya ajak. Nya embak anak-anaknya sekali. Si Rudolf tek madah "Selamat Hari Kismas ngn sapa-sapa nyambut Kismas.. Lak aku atang Kuching katanya.." Muhuhuuh...

Sekian la cerita bulak dari aku.. Harap anda terhibur. Merry Christmas to my friends who celebrate it today. HAve fun!

0 comments: