CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, December 28, 2008

.: Mardy Bums :.

Hmm.. apa ku nak padah untuk entry padah hari inirr??
Today kakakku memolah majlis akikah untuk Adam Faris.
Polah kecik-kecik jak. Koarga belah mak aku and koarga belah abang ipar aku jak.
Tapi ramey juak jadinya sebab family mek org besar. hehehe.
Lamak dah sik berkumpol sama-sama. Pi rasanya taun depan banyak agik aktiviti reunion tok sebaaab... banyak orang nak kawen. Muhehehehe...






Tapi aku sik ambik gambar tek. Entahla.. sekda mood juak. Tok gambar Adam aku ambik time nya tido... hehehe.




Wokeh.. lately aku suka gilak dengar lagu Mardy Bums by Arctic Monkeys. Best!!! Hari-hari aku dengar. Sapa-sapa ada album cdak I nak minterr.. Muhuhuhu

4 comments:

VonMan said...

hahah bulan tok nang musim org nikah...kiri kanan jak org nikah.

best ko salu ada family reunion. kuarga aku jarang ada. mun ada best juak nangga bala rami2...cam mafia indah rasa. wahaha.

uiks ko layan Harry Potter ya...dah pande berlagu dah nya haha

Buku Junkie said...

Hahaha.. Harry Potter dah bujang.

Anonymous said...

tiut anak buah ktk zura~~~ololo

Buku Junkie said...

Hehe.. nya susah mok senyum Liza..